Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
X

להצעת מחיר משתלמת מלאו פרטים

    קניית לוגו מוכן

    קניית לוגו מוכן

    אם הגעתם אלינו לאתר, אזי אתם בקיאים בחשיבותו של הלוגו להצלחת מיתוג העסק שלכם. ללוגו השפעה משמעותית וקריטית והיא תורמת לזיהוי ונבדלות העסק שלכם וכמו-כן היא משקפת מסרים שונים, החל מהשירותים העסקיים המוצעים וכלה באופי העסק ובאווירתו הייחודית. לצערנו, לא כולנו ניחנו בחוש יצירתי משובח וכן בכישורים גרפיים מוקפדים. מה כן נוכל לעשות? קניית לוגו באינטרנט, הזמנת לוגו ממעצב מקצועי או אפילו להתנסות בעצמנו באמצעות תכנת עריכת עיצובי לוגו.

    הפנים של העסק באינטרנט

    הלוגו שלנו מהווה את פני העסק בדומה לכך שאתם נבדלים מאחיכם, חבריכם או רעיכם הן בתכונות חיצוניות והן בפנימיות. לא כל מסעדות ההמבורגרים מציעות את אותם השירותים, גם אם למראית עין הנושא הכללי דומה ובשל כך לכל אחת מהן יהיה לוגו נפרד. השוק התחרותי מחייב אותנו לבצע אסטרטגיות מיתוג מוצלחות במטרה להבדיל כל עסק ממתחריו וכן כדי להשפיע באופן רגשי על הצרכן. השפעה רגשית היא השפעה חיונית, משמעותית וארוכת טווח יותר מהשפעה סתמית. הלוגו תורם לכך גם הן – הוא תורם לשפה עיצובית ייחודית לבית העסק ובכך מעלה את העיסוק בנאמנות. לדוגמה, אם רנואר היא חנות הבגדים המועדפת עליי, ברגע שאזהה את הלוגו העסקי המתנוסס מעל לחנות, אכנס אליה ולא למתחרים אחרים בשוק האופנתי.

    כדי שהלוגו יממש את משימתו, עליו לענות על מספר קריטריונים –

    • מושך את העין
    • קל ופשוט להטמעה בזיכרון
    • מעביר את המסר השיווקי הרצוי (לדוגמה, פומה מעלה באסוציאציה מסרים על מהירות, חוזקה, פראיות ועוצמה)
    • ייחודי ורלוונטי
    • מזוהה עם העסק

    לכן, בראש ובראשונה יש להחליט על האופי של העסק ורק לאחר מכן לבחור בלוגו. זכרו, הלוגו הוא זה שמשרת את העסק. לעיתים, גם כאשר יש לכם רעיון מקורי בראש, לבחון כיצד הוא משתלב הלכה למעשה ובמקרים רבים, נתבקש לגלות גמישות ולשנות רעיונות בהתאם לצורך.

    מעצבים את הלוגו

    סביר להניח שעד כה הבנתם את חשיבותו של הלוגו. מסיבה זו, ישנה חשיבות רבה לביצוע בחירה מושכלת ומוקפדת. מעצבים גרפיים יציעו לכם לוגו מותאם באופן אישי, אך מדובר בשירות עסקי יקר מאוד, שלצערנו ידה של רבים אינה משגת. חשוב לציין שעסקים קטנים עד בינוניים יסתדרו מצוין עם לוגו מוכן לקנייה. במקרה זה, מדובר באתר המציע מאגר לוגואים מוכנים מראש ומעוצבים בקפידה על ידי מעצב גרפי מקצועי.

    אפשרות זו ממקדת אתכם כראוי. עיצוב גרפי שיווקי מתכתב עם השפה העיצובית בשוק – אמנם אתם נדרשים ללוגו ייחודי, אך עליו להתאים לסגנון העסקי. כך למשל, בנקים ייטו להציע עיצוב יותר אלגנטי, מעודן ומינימליסטי.

    אפשרות נוספת היא להתנסות בעצמכם בעיצוב ובעריכת לוגו באמצעות תכנה ייעודית (קיימות גרסאות בתשלום ובחינם), אך חשוב לשים לב לכך שתוצר לא מקצועי ייצור רושם מותאם ולא מקצועי לגבי העסק שלכם.

    מאגר לוגואים מובנה

    קיימים מאגרים מובנים רבים של לוגואים. לדוגמה, האתר שלנו המספק שירותי קניית לוגו מוכן מציע מאגר לוגואים מקצועיים. באתר אנו מוצאים מאגר ממוין בקפידה לקטגוריות המקלות על ההתמצאות ועל הבחירה. כשיש אפשרויות כה רבות, קל מאוד ללכת לאיבוד. מאידך, כשיש אפשרויות רבות אך מצומצמות יותר, נבצע בחירות מושכלות ונבונות יותר. קניית לוגואים באתר אינה יקרה ותמורת מחיר נגיש וידידותית, ניתן לקבל שירות מקצועי ומותאם. אתם בוחרים את הלוגו והמלל הרצוי ותוך 24 שעות מקבלים למייל שלכם לוגו מוכן ליישום ולשימוש.

    מאמרים נוספים

    עיצוב לוגו מהיר ואיכותי!

    הזמינו את הלוגו האהוב עליכם

    חברה לעיצוב אתרים
חברה לעיצוב אתרים