Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
X

להצעת מחיר משתלמת מלאו פרטים

    עיצוב לוגו אונליין

    עיצוב לוגו אונליין

    כל מעצב גרפי, איש שיווק או בעל עסק בקיאים בחשיבותו של הלוגו להצלחתו של העסק שלכם. אך מה גורם ללוגו אחד קטן להיות כה משמעותי וחשוב ומה זה בכלל עיצוב לוגו אונליין?

    כדי לענות על השאלה הזו בקפידה, עלינו לבחון את מצב השוק. לצורך הדוגמה, הנתונים הסטטיסטיים על שוק המסעדנות מראים על הקושי לשרוד מעבר לשנתו הראשונה של בית קפה או מסעדה חדשה. בתחומים עסקיים אחרים, המציאות לא חיובית יותר. בשוק שולטים בדרך כלל ארגונים וחברות מותג מזוהות ומוכרות, ואילו חברות חדשות מדשדשות להן ומנסות להמשיך לצוף ולעלות על פני קו המים.

    מספר מילים על מיתוג

    מיתוג בראש ובראשונה נועד כדי ליצור חזות וזהות עסקית ייחודית ונבדלת לבית העסק. כדי שעסק יצליח, עליו להבדיל עצמו ממתחריו ולספק ערך או תמורה רלוונטיים וייחודיים. המיתוג בדרך כלל מתחיל מבחירת עיצוב העסק ועיצוב הלוגו. הלוגו של העסק סמל מסחרי המזוהה עמו. נסו לדמיין את עצמכם מנסים להיכנס לסניף הבנק שלכם כשכל הבנקים נראים בדיוק אותו הדבר. בדיוק כך, במטרה שהשירותים שאתם מציעים, בין אם מדובר בחנות, מרכול, אתר אינטרנט וכן הלאה, יהיו קלים יותר לבחירה עבור הצרכן, יש לבחור את הלוגו שלכם בקפידה.

    איך עיצוב לוגו נראה?

    ישנם מספר סגנונות עיצוב לוגו מרכזיים –

    • לוגו טקסטואלי – במקרה זה, סמל הלוגו הינו טקסטואלי בלבד ויציג את שם החברה. הבחירה העיצובית תתבסס על צבע ופונט ייחודי. דוגמה מפורסמת – Google.
    • לוגו גרפי – במקרה זה, לוגו החברה יסומל על ידי סמל גרפי בלבד שישויך במידית לחברה המקושרת. במקרה זה ישנן אינספור אפשרויות עיצוביות. דוגמה מפורסמת – התפוח הנגוס של חברת אייפל.
    • לוגו משולב סמל גרפי וטקסט – הלוגו ישלב את הסמל הגרפי ואת שם העסק. במקרה זה, מדובר בשפה עיצובית תואמת בין שם העסק והסמל המשתלבים יחדיו. דוגמה מפורסמת – צומת ספרים.

    כדי שהלוגו יוכל להיות מקושר אליכם ולממש את הפוטנציאל השיווקי שלו, עליו לענות על מספר היבטים עיקריים. על הלוגו להיות פשוט אם כי מושך את העין וייחודי, קל להטמעה בזיכרון, רלוונטי לתחום העסקי ומאפיין באופן ייחודי את שירותיכם. צבעוניות וצורניות הלוגו יהיו מושפעות מכך גם כן.

    איך מעצבים את הלוגו?

    משימת עיצוב הלוגו היא משימה חשובה ומסיבה זו, אנו ממליצים להותיר את העבודה בידי מקצוענים. יש לציין כי עיצוב לוגו online זו משימה ברת ביצוע גם באופן עצמי אם אתם בכל אופן מעוניינים להתנסות בכך. קיימות תכנות לעיצוב לוגו חינמיות (בעלות הגבלות אחדות) וכן בתשלום המאפשרות לכם לעצב את הלוגו בעצמכם. מחד, מי יודע טוב יותר מכם איך הלוגו אמור להיראות? מאידך, סביר להניח שאם מעולם לא עסקתם בעיצוב גרפי, אתם עשויים להתקשות במשימה וליצור לוגו מקצועי ומלוטש.

    עיצוב לוגו אונליין מקצועי ונגיש

    אם לא עומד לרשותכם תקציב גבוה דיו לשלם למעצב גרפי מקצועי שיתאים לכם באופן אישי לוגו, תוכלו לבחור במאגר לוגואים שיאפשר לכם לבחור עיצוב לוגו בעברית אונליין. אתר לוגו טמפלט מציע מאגר לוגואים מעוצבים ע"י מעצב לוגואים מקצועי. הלוגואים ממוינים לקטגוריות במטרה לסייע לכם בהתמצאות נוחה וזריזה. תוך 24 שעות ובמחיר סמלי ימתין לכם לוגו מעוצב ומוצלח עם שם החברה והסלוגן שלכם.

    מאמרים נוספים

    עיצוב לוגו מהיר ואיכותי!

    הזמינו את הלוגו האהוב עליכם

    חברה לעיצוב אתרים
חברה לעיצוב אתרים