Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
X

להצעת מחיר משתלמת מלאו פרטים

    עיצוב לוגו לעסק

    עיצוב לוגו לעסק

    בדיוק כפי שאנחנו, בני האדם, נראים די שונים האחד מהשני, כך גם בתי עסק, ארגונים וחברות נראות שונות אלו מאלו. למעשה, חברות שלא מצליחות להבדיל ולייחד עצמן מן מתחרותיהן בשוק, עשויות ליפול קורבן למציאות התחרותית שבשוק העסקי. מכך נגזר תהליך המיתוג, שלו ישנה חשיבות בלעדית בהצלחתו של העסק. עיצוב לוגו לעסק והמיתוג כולו הינו התהליך האסטרטגי שבו יוצרים את המותג החדש או לחלופין, מעדכנים את זה הקיים. בתהליך זה מפתחים, יוצרים ומעצבים את כלל היבטי ומאפייני המותג במטרה להבחין אותו בשוק ולסייע לו להיתפס כראוי ובאופן ייחודי שקל לזכור. אחד השלבים החשובים בתהליך המיתוג הוא הלוגו.

    הוגים לוגו

    עיצוב לוגו לעסקים הינו תחום עיצובי מרתק ובעל השלכות חיוניות ומשמעותיות על מיתוג העסק. בואו ניקח כדוגמה את הלוגו של גוגל – תבנית עיצובית פשוטה, ייחודית, קלה לזכירה ובהחלט נבדלת מלוגואים אחרים. אין ספק שלא נתבלבל בין אתר החיפוש המוביל ביותר בעולם לבין אתרי חיפוש או אתרים שונים אחרים. למעשה, הלוגו משמש 'כרטיס ביקור' ראשוני לעסק – הוא הראשון שבו נתקלים הלכה למעשה בעת ההגעה לחנות ספציפית, למשל. מסיבה זו, חשוב מאוד להקדיש לנושא עיצוב הלוגו את זמנכם.

    איך בוחרים לוגו לעסק חדש?

    על מנת שהלוגו יבטא היטב את אופי העסק, חשוב לתת את תשומת הלב לתהליך עיצוב לוגו לעסק חדש. הלוגו בדרך כלל מורכב מתבנית עיצובית הכוללת את שם העסק, הסלוגן ולעיתים גם אלמנטים צורניים ודקורטיביים המאפיינים את החברה ותורמים לאפיון הלוגו ולהבנת מהותו של העסק. לדוגמה, צורת של רכב ליד לוגו של בית עסק המספק שירותי מוסך.

    הלוגו אמנם צריך להיות ייחודי ונבדל, אבל עדיין חשוב שיהיה קל לתפיסה ועל כן הוא צריך להיות פשוט להבנה כבר בתחילה. לוגו מתוחכם מדי עשוי להיות קשה להבנה ולהתפספס.

    נתייחס שוב לנושא שהזכרנו מקודם לכן, צבעי הלוגו וצורתו. חשוב מאוד שאלו יבטאו את אופיו של העסק בצורה מיטבית. וודאי שאם נעמוד על ההבדלים בין לוגו של חברת צעצועי ילדים לבין לוגו של חברת ביטוח, נוכל לראות הבדלים מהותיים. לוגו של חברת ילדים יהיה תוסס, עליז, נמרץ ושמח ואילו לוגו של חברת ביטוח בדרך כלל צפוי להיות רשמי ורציני יותר, מסיבות מובנות מאליהן.

    אחד הדגשים החשובים ביותר לנראות הלוגו הוא עבודה מקצועית המיישמת את עקרונות העיצוב השיווקי והעסקי. יש להבין שגם מאחוריהם של הלוגואים ה"הפשוטים" ביותר עומדת עבודה מקצועית וחשיבה מושכלת.

    לוגו לא מקצועי עשוי להשליך אור שלילי על העסק וליצור לו תדמית "חובבנית", לא מנוסה ואף לפגום בתהליכי מיתוגו, שיווקו והצלחתו.

    עיצוב לוגו לעסק עם לוגו טמפלט

    אם כך, ישנן מספר אפשרויות העומדות בפני אלו הנדרשים בתהליך עיצוב לוגו לעסק קטן. האפשרות הראשונה היא להשתמש בתוכנה המאפשרת לעצב לוגו ללא עלות. אפשרות חביבה, אם כי "המעצב" הלא מקצועי, יעצב תוצר לא מקצועי תוך התעלמות מעקרונות מהותיים להצלחת עיצוב הלוגו.

    אפשרות אחרת היא כמובן לבחור במעצב לוגו מקצועי ומומחה. אין ספק שזה יספק תוצאות מוצלחות מאוד, אך מדובר בהוצאה יקרה שעשויה להסתכם במאות ואף אלפי שקלים. לעסק הקטן מדובר בצעד כלכלי שאין ביכולתו לספק. 

    אפשרות נוספת תהיה לבחור בשירותי האתר לוגו טמפלט – Logo Template. האתר מספק מאגר נרחב של לוגואים שעוצבו בקפידה על ידי מעצב לוגו מומחה ומקצועי. תוכלו לאתר את הלוגו הנכון עבורכם, להזין את פרטי העסק (שם וסלוגן), לשלם מחיר נגיש, להמתין 24 שעות ולקבל את הלוגו שלכם ישירות לדואר האלקטרוני שלכם. בהצלחה!

    מאמרים נוספים

    עיצוב לוגו מהיר ואיכותי!

    הזמינו את הלוגו האהוב עליכם

    חברה לעיצוב אתרים
חברה לעיצוב אתרים