Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
X

להצעת מחיר משתלמת מלאו פרטים

    עיצוב לוגו מהיר

    עיצוב לוגו מהיר

    ראשית כל בית עסק, ארגון או חברה, קטנים או גדולים ככל שיהיו, היא ביוזמה או רעיון עסקי. רעיון אשר במהרה, או בהדרגה, צובר עוד ועוד רבדים עסקיים, לובש צורות וצבעים נוספים ומתפתח עד שהוא נולד לאוויר העולם. למעשה, גם לאחר שהוא "נולד לחיים", הוא ממשיך להתפתח, לגדול ולשגשג (בתקווה). בתהליך ההתפתחות זה, אחד השלבים החשובים ביותר הם שלבי המיתוג.

    איך עסק נולד? כמו תינוק

    בין כלל הפעוטות ישנם קווי דמיון ברורים – הם קטני ממדים, מתקשרים באמצעות בכי, טרם מסוגלים ללכת וכן הלאה. למרות קווי הדמיון הללו, עדיין ישנם הבדלים בין התינוקות והפעוטות – הם מקבלים שמות שונים, חלקם נולדים גדולים יותר ואילו חלקם קטנים יותר, אחדים נולדים קירחים לחלוטין ואילו אחרים נולדים שעירים יותר, אחדים חמי מזג ואילו אחרים רגועים ושלווים יותר. לו כל התינוקות היו זהים לחלוטין האחד לרעהו, האחיות וההורים היו נוטים להתבלבל במחלקת הילודה שבבית החולים. בדיוק כך, גם עסק שנולד, או עומד להיוולד, זקוק למיתוג שיבדיל וייחד אותו מהעסקים האחרים. הדרך לעשות זאת היא לייחד את העסק, החל מתרומה ייחודית וכלה בעיצוב חזותי שונה לעסק. בין הצעדים השונים נמצא את עיצוב הלוגו.

    על עיצובי הלוגו השונים

    לוגו נועד לסמל את הסמל המסחרי לעסק שלכם. כך למשל, כשתרצו לרכוש שירותי המבורגרים, תוכלו לבחור במסעדת ההמבורגרים האהובה עליכם תוך שקלול מספר סימני זיהוי – ראשית, עיצוב מסעדה ממותג התואם את עיצוב הלוגו, שלט הלוגו המתנוסס מעל לכניסה, מדי העובדים הממותגים וכן הלאה. הלוגו נועד לסייע לזהות את העסק שלכם ולהבדילו מבתי עסק מתחרים. כדי לעשות זאת, הלוגו צריך לאפיין את השירותים העסקיים שאתם מציעים ואת אופי העסק. מלבד זאת, על הלוגו להיות פשוט וקל להטמעה בזיכרון, מושך את העין, מעוצב באופן מקצועי וייחודי.

    ישנם מספר סגנונות עיצובי לוגו עיקריים – גרפי, טקסטואלי ומשולב. בעיצוב הלוגו הגרפי יתנוסס סמל גרפי המזוהה עם שירותי העסק. בעיצוב הטקסטואלי הלוגו יכלול את שם העסק ו/או הסלוגן. בעיצוב המשולב הסמל הגרפי יוטמע בשם העסק.

    עיצוב מהיר? יש חיה כזו

    עיצוב לוגו הוא משימה הדורשת עבודה קפדנית, מקצועית ומושכלת. יחד עם זאת, זו לא משימה שחייבת לארוך זמן רב. אם ידכם אינה משגת לרכוש שירותי עיצוב לוגו פרטיים בידי מעצב לוגו מקצועי, או אינכם זקוקים לכך, אפשרות מוצלחת נוספת תהיה לרכוש עיצוב לוגו מהיר ממאגר לוגואים. קיימים מספר מאגרים המספקים עיצוב לוגו תוך 24 שעות. לדוגמה, האתר לוגו טמפלט מציע לכם מאגר ממוין בקפידה של עיצובי לוגו מעוצבים על ידי מעצב מקצועי. הלוגואים ממוינים לקטגוריות במטרה לספק לכם מיון נוח ופשוט שיחסוך מכם את כאבי הראש.

    לאחר בחירת הלוגו הרצוי והמותאם ביותר עבורכם, תתבקשו להזין את המלל הרצוי לכם – שם בית העסק והסלוגן שלכם. לאחר 24 שעות ימתין בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם תבנית לוגו עיצובית ומקצועית.

    לאדם הממוצע מן השורה, עיצוב לוגו מהיר היא משימה קשה, בייחוד כאשר עליו לברוא תבנית יש מאין. מסיבה זו, בחירת הלוגו ממאגר לוגואים קיים מקלה על המשימה ומבטיחה לכם לוגו מותאם, רלוונטי, מקצועי והולם.

    מאמרים נוספים

    עיצוב לוגו מהיר ואיכותי!

    הזמינו את הלוגו האהוב עליכם

    חברה לעיצוב אתרים
חברה לעיצוב אתרים